fredag den 27. juni 2014

Rozkildøh 2014!

Nu er det snart! Min rullekuffert er pakket og parkeret hos en medcamper, rottefimserne er kommet på sommerferie hos en masse andre skønne rotter og jeg er i gang med at opdatere min iPod. Snart tager jeg hjem til søde Sacha, hvor jeg vil holde en all-nighter, så jeg kan sove i køen i morgen. Og så jeg kan nå at rulle en helvedes masse cigaretter. Hell yes. Jeg glæder mig uendeligt meget til at ligge i sprit og urinstøv.

Jeg tænkte, at jeg lige ville smide videoer ind til de tre Roskilde-musikere jeg ser allermest frem til at se og ønske jer en rigtig dejlig uge!


2 kommentarer:

  1. Juhu! Det bliver fantastisk! Glæder du dig slet ikke til Rolling Stones? De er da hvertfald min top et.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, det var så rar en uge! Jeg så lidt af The Rolling Stones, men de lå samtidig med Bastille, så det blev ikke til så meget...

      Slet