tirsdag den 15. juli 2014

Hvad sker der for en grøft, man kan lande i...

SO MANY BOOKS SO LITTLE TIME!



Mantraen kører hos de fleste læsere og har også altid gnavet i min bevidsthed. Aaaaalle de bøger jeg gerne vil læse, men jeg føler fandme aldrig jeg når til det. Jeg kan bare se til, mens mit mål på Goodreads kommer længere og længere væk og så bliver jeg sgu ærlig talt lidt presset. Og når jeg er presset læser jeg af en eller anden grund endnu mindre. Jeg ved ikke om problemet er, at jeg har læst så mange gode bøger på det seneste, at det bliver svært at komme ordentligt i gang med en ny, fordi de jo bare ikke helt når op til de rigtige højder (Fuga, The Rosie Project, for evigt The fault in our stars) eller om det er fordi jeg har haft gang i nogle ret ringe af slagsen, så min læselyst bare dør (Supernatural, for fanden...)

Uanset hvad, så får jeg ikke læst så meget jeg vil og jeg får heller ikke blogget så meget, som jeg gerne vil og det irriterer mig meget. Så jeg må jo gøre noget ved det, nå. Det er lækkert, at de fleste bloggere har haft det sådan og man derfor altid kan finde en fin guide til, hvordan man graver sig ud af den her lorte-læse-grøft. Men hvad med dalende blogaktivitet? Hvad pokker gør man ved det? Jeg føler mig så uinspireret... Ja, sikke en klagesang. I virkeligheden skulle jeg nok bare tage mig sammen og få hul på bylden og komme i gang i stedet for at ligge i fosterstilling dagen lang og se serier på Netflix. Komme i gang med at blogge sjovt igen og give mig selv tid til at nyde at læse. Ja, tak!

Lige nu befinder jeg mig en fjerdedel inde i Kampen om Tronen (hurra, for at læse verdens længste bog nede fra sin dybe, dybe kløft af 'jeg-kan-ikke-nå-det-hele!'). Den er meget bedre end jeg havde forudset. Jeg leger også med sjove blogidéer med frøken Tora og så har jeg også oprettet en Facebookside til bloggen. Om ikke andet, så bare for at claime mit navn før en anden gør det. Hæ. (I må gerne like alligevel. Jeg fornemmer at det bliver skægt at lege lidt med Facebook)

Jeg håber at I nyder varmen og gråvejret og en masse dejlige bøger.


6 kommentarer:

  1. Hahahahaha, du er simpelthen så fantastisk sjov. Jeg er i kløften med dig. Vi må løfte sammen, grave os ud (op?) og bane vejen frem med oceaner af læste bøger!

    SvarSlet
    Svar
    1. Eller vi kan tænde et stearinlys og se Netflix nede i grøften......

      NEJ, mere bøger! <3333

      Slet
  2. Åh sikke et fint indlæg, det er et problem, som jeg også har stået overfor ret tit, specielt når jeg føler mig stresset eller presset, både i forhold til læsning og blogging. Og det kunne da godt være, at man skal have lavet sig en facebookside til bloggen også, det har jeg endnu ikke taget mig sammen til :D Lyder spændende med projekt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en virkelig nedren situation at stå i! Jeg er glad for, at jeg ikke er den eneste, der har prøvet det ^^' haha. Vi må se om vi kan finde nogle tips til lige dén situation.
      Ja, for pokker - få da claimet dit navn derinde inden en anden gør det :D

      Slet
  3. Jeg har også for nyligt været inde i sådan en blog-tørke-periode. Jeg tog en uge på sofaen og glemte at jeg havde en blog, og så vendte det lige så stille og roligt tilbage, og nu sidder jeg igen med en masse ideer, jeg gerne vil have udført :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber min tørke vender på samme måde snart! :D

      Slet