fredag den 22. august 2014

ALS ICE BUCKET CHALLENGE

UPDATE

DEN ER HER!! DET ER DET BEDSTE NOGENSINDE! JEG KAN SLET IKKE ...
Jeg har ventet i tre døgn og det lever så meget op til forventningerne. Jeg vil se den for evigt.



Slowmotion - tjek, bar overkrop - tjek, hvid skjorte - tjek, hvid t-shirt - tjek, smukke ansigtsudtryk - tjek.

Og nu til det oprindelige indlæg:

Jeg er vild med den her challenge. Det er fantastisk at se kendte mennesker blive overdynget med iskoldt vand. Det er skrækkeligt på andet døgn at vente intensivt på Benedict Cumberbatchs bidrag. Det kommer. Det kommer!


Any minute now...

Jeg har med møje besvær begrænset mig til at udvælge en top fem yndlingsisspande. De nice og de sjove og de cute i assorteret rækkefølge.

Will Arnett



Lady Gaga



Ansel Elgort



Charlie Sheen



Tom Hiddleston


Til slut vil jeg også poste den video jeg fandt på Tumblr og som næsten fik mig til at vræle som et lille barn. Jeg synes virkelig at I skal tage jer tiden til lige at se den igennem og se, hvorfor de her udfordringer og den her opmærksomhed er guld værd.
Det gør ondt i følelserne.

10 kommentarer:

  1. Først: Av. Av. Av. Jeg har udskudt at se den sidste video, fordi jeg vidste jeg ikke ville kunne styre det - total crybaby.

    Derudover synes jeg at Jensen Ackles skal komme i gang, han blev nomineret for flere dage siden. Og jeg synes han skal tage en for holdet, og gøre det i bar overkrop - you know, for girls everywhere; det var ikke okay at Jared Padalecki sad med alt sit tøj på. Ikke okay.

    Ps. Jeg er størst fan af Misha Collins' video - skønne mand!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er grum...

      Jeg synes det lugter langt væk af, at den kære Jensen Ackles synes han gjorde sit ved at hælde isvand på Jared Padelecki - og hvad sker der lige for at han både har alt sit tøj på og kvaliteten ligner noget, der er fra en gammel Nokia. Ommer, Winchester. OMMER! I bar overkrop. For girls everywhere.

      Han er bogstaveligt talt rimeligt kølig ^^'

      Slet
  2. Jeg eeeeeeelsker Benedict Cumberbatches video, den levede SÅ meget op til forventningerne! Jeg er generelt bare fan af de meget pæne mænd, der vælger at gøre det i hvid T-shirt! :D Tak til personen, der nominerede Hiddles og tak til Hiddles for at nominere Cumberbatch!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er enig. Det er simpelthen så pænt af dem! Og årh, Benedict... så sød. Tak, Nathan Filion og hvem end, der nominerede ham og dermed startede denne chain af cute.

      Til gengæld lidt skuffet over at Benedict ikke nominerede Martin Freeman :(

      Slet
  3. Jeg er også rigtig glad for Benedicts video...især bade ;)

    Har du set Chris Pratts og Chris Evans? Begge syntes jeg også er rigtig godt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Og hvordan han næsten snubler i sine underpermissioner. Naww...!

      Nej, dem ved jeg slet ikke hvem er! Er de nogen Marvel-typer?

      Slet
  4. Jeg er helt tosset med Benedict Cumberbatches video. Den mand altså. <3 Behøver man at sige mere?

    Jeg har fundet en del andre sjove videoer, og jeg synes at det er fedt at de gør sådan noget, og god underholdning :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det behøver man ikke. Han gør det godt. Han gør det virkelig godt! Årh..

      Det er simpelthen så fedt og så underholdende og så fremragende en måde at skabe fokus på! Man må i hvert fald sige at det har gjort begge dele. Det er fuldstændig crazy, hvordan alle kendte lader til snart at have gjort det :o

      Slet