torsdag den 21. august 2014

Big ass fotobog


Jeg har jo (næsten) lige haft fødselsdag og jeg har simpelthen fået så dejlige gaver. En af dem, er den her fotobog, som jeg fik af min kollega pakket smukt ind med en helvedes masse glimmer, som stadig ligger ude på altanen.

Jeg kender faktisk ikke rigtigt til fotografen bag billederne, men efter en Google-søgning har jeg fundet ud af, at han er særligt berømt for sine fotografier af nøgne kvinder. Det må jeg også give ham, det er han altså bare god til! Det er virkelig en flot bog, som næsten bør have sit eget bord at stå på med den fine akrylholder, der fulgte med. Ja, den er sgu næsten for fin til coffee table book.





2 kommentarer:

  1. Øj, den har jeg længe godt kunne tænke mig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Virkelig, virkelig en flot bog! Lige pludselig er der gået en time, mens man har siddet og bladret i den.

      Slet