tirsdag den 19. august 2014

SORTSUPEREGO #3 - En undervurderet bog

Så er det igen blevet tid til at Michella og jeg har slået skallerne sammen og har trukket en ny frisk udfordring fra udfordringsglasset!

Før jeg kommer til det, kan jeg sige at sidste udfordring lød på at læse en anbefalet bog. Jeg læste John Irvings Æblemostreglementet, som jeg også har skrevet om her og nåede halvvejs. Såeh. Jeg har ikke gennemført udfordringen, men jeg har haft det rart med den!

I denne video trækker vi en ny (x2) udfordring:



ANBEFAL EN UNDERVURDERET BOG

Nu gælder det ikke om læse, nu gælder det om at dele læseglæde - uha! En undervurderet bog, det kan jo også tolkes forskelligt. Jeg nævner Nick & Norahs Infinite Playlist i videoen, fordi jeg synes filmen har fået alt opmærksomheden, hvilket er en skam fordi bogen bag simpelthen også bare er så god. Selv, når man har set filmen først!

Menmenmen, jeg vil lægge hjernen i blød og kaste lidt rundt med titler på undervurderede bøger. Der kommer et indlæg her i løbet af de næste 14 dage og også lidt på le Instagram.
Husk, at hvis du også har en anbefaling, så tag den med #sortsuperego - det er læks med inspiration!


6 kommentarer:

  1. Spændende emne! :D Glæder mig til at høre, hvilke bøger du vil fremhæve!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør jeg også lidt ^^' haha. Der må kigges i gemmerne!

      Slet
  2. VI KAN KLARE DET DENNE GANG! :D

    SvarSlet
  3. Skøn udfordring. Bliver fedt at se hvad der kommer frem fra gemmerne! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det bliver virkelig spændende! ^^

      Slet