søndag den 14. september 2014

At opdage verdens største bommert ...

... i sin fagprøve dagen før den skal afleveres.


Det er okay. Jeg havde heller ikke rigtig lyst til at sove i nat.


Det må sættes plaster på, argumenteres og fejes ind under gulvtæppet.
I morgen bliver en god dag. Der kan jeg printe og aflevere og så må det bære eller briste!


Bloggens reaktion. Jeg går under jorden. Græder, skriver, drikker kaffe, ryger cigaretter og græder lidt mere. Overspringshandler med Top Model. I morgen bliver det skønt.

#snartboghandler #snartboghandler #snartboghandler

6 kommentarer:

  1. Åh gud dog. Jeg håber det kan rettes! Suk. God arbejdslyst.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne rettes - jeg overlevede, jeg arbejdede, jeg blev færdig. Wuuhu!

      Slet
  2. øvøvøv, sikke da en trist søndag update. XxX herfra på nu når det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, det er jeg ked af - og tak, jeg nåede det og blev tilfreds med resultatet! :)

      Slet
  3. YOU CAN DO IT.
    Kæmpe kram herfra!

    SvarSlet
    Svar
    1. TAK, søde Rikke! I did it! :D

      Slet