mandag den 15. september 2014

Situationen hvor ...

... Jeg er færdig med min fagprøve, har læst den igennem og konverteret den til PDF, så den ikke kunne være mere klar til at blive printet, indbundet og sendt med Post Danmark i morgen.


En stor tak, skal lyde til de opmuntrende kommentarer, der er kommet både på mit tidligere katastrofeindlæg og på Twitter og på sms. Og en stor undskyldning til alle dem jeg har snerret af den sidste uge. I er fandme søde.


Mundtlig fagprøve den 9. oktober (til at lappe aaaaaaalle hullerne) og så er jeg DONE.


#snartboghandler #snartboghandler #snartboghandler

5 kommentarer:

  1. Hvor er det bare feeeeedt! Tillykke og knæk og bræk!

    SvarSlet
  2. Tillykke med at den er afleveret! Og held og lykke med den mundtlige del! Elsker billederne! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, altså tak :D en fremragende overspringshandling er det, sådan at finde gifs ^^

      Slet
  3. Jeg er så vild med forside/bilag - det er så fint og kreativt!!!
    Kæmpe held og lykke, håber det kommer til at gå fantastisk!

    SvarSlet