onsdag den 17. september 2014

SORTSUPEREGO #5 - 30

Fjorten dage er gået og det er igen blevet tid til at trække en ny udfordring til Sortsuperego! For pokker, hvor går tiden hurtigt.

Sidste udfordring lød på at læse en krimi, så det begyndte jeg på. Desværre blev jeg nået så langt fra færdig med den - min fagprøve har taget meget af min tid fordi jeg er en af dem, der arbejder under pres (ikke bedst under pres, bare arbejder under pres, som min kollega så smukt formulerede det). Jeg nåede omkring 80 sider i Uro af Jesper Stein, hvilket ikke overhovedet er særligt imponerende. Men jeg er begyndt og jeg har i sinde at læse den færdig. På et tidspunkt. Det er svært at samle sig om de krimier...

Jeg vil stoppe med at væve mere i dét og komme videre til den næste udfordring!



LÆS 30 SIDER OM DAGEN

Det er da til at tage og føle på. En fremragende måde at få gnavet sig igennem lidt bøger - i løbet af de næste par uger. Jeg er super begejstret og vil straks begrave mig dybt i Fangirl af Rainbow Rowell, som jeg startede på i slutspurten på min fagprøve, hvor jeg havde brug for noget rart at læse i og ikke noget, hvor politifolk skændes og folk dør.

Hvis I vil lege med, så vil vi som altid sætte kæmpe pris på at kunne følge med på hashtagget #sortsuperego. Vi trækker en ny udfordring på tirsdag om 14 dage! (det er den 30. september)


4 kommentarer:

  1. Man kan da ikke undgå at blive i godt humør af de indlæg :D Rigtig god læselyst. 30 sider, det ejo ingenting for en læsehest :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og tak :D nej, det skulle være til at overskue - især, når man læser en dejlig bog ^^

      Slet
  2. ÅÅÅÅÅÅÅH jeg elsker jeres video, I er de sjoveste jeg kender :D:D:D:D:
    Og så copypaster jeg ellers lige (ulempen ved at I poster det samme og jeg ikke vil forskelsbehandle!!): Jeg fik læst Rosens navn, en detektivroman - reeeet kedelig, og ikke så fin ;D
    Jeg går med på de 30 sider, og denne gang gør jeg det rent faktisk også på bloggis, for den starter nemlig op igen på søndag! xD

    SvarSlet
    Svar
    1. Iiiiiih, du er så sød Gitte!
      Ærgerligt, at den skuffede ^^' haha. Og fuck, det glæder jeg mig til :D

      Slet