tirsdag den 14. oktober 2014

Bogrelateret merhcandise

WHAT, hvorfor bliver det nu så hurtigt mørkt?! Giv mig da lige en chance for at komme hjem fra arbejde i det mindste ...

Winter is coming

Jeg blamer mørket for tvivlsom billedekvalitet - ikke mine fotografiske evner. Men lad os da se på mit højtelskede og beskattede, bogrelaterede merchandise!

The Deathly Hallows på mit ben.

Min egen Scabbers (ankom i forkert farve og køn, uden Peter Pettigrew, men det må siges at være en okay kvalitet) og min Marauders Map gigant-kop - en julegave bragt hjem hele vejen fra London.

Mockingjay pin og Katniss-fletning. Og den sygeste Bog & idé polo.

Den her lå i en Harry Potter-bog jeg købte på et loppemarked. Hurra,for bonus!

Billigste plastik replika af Slytherins amulet og Tidsvenderen. Har dem sjældent på og kun på arbejde, men de pynter også fint derhjemmeeee.

Nevilles tryllestav (skulle have været på ovennævnte billede også, men falske-Scabbers havde skubbet den på gulvet) og Harry Potter briller. HJERTEHJERTEHJERTE. Og Ove i baggrunden oven i købet.

Wow, det er svært at fotografere en tatovering på anklen!! Kudos til den, der kan se hvilken slags boglig merchandise det er! (Det er Nordkraft)

10 kommentarer:

  1. JEG ELSKER den der Harry Potter tingest til døren!!!!!! Gaaaaaah jeg MÅ have den!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er SÅ fin! Men kan ikke sidde på min faktiske dør uden at falde af hele tiden - men nu ved folk, der vil kravle ind ad vinduet på 3. at jeg ikke vil forstyrres!

      Slet
  2. Tak det er også et super lækkert håndklæde :)

    Men du har også en del lækkere ting! Er helt vild med dit forstyr ikke, halskæderen og tryllestaven :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, tak :D jeg er også bare glad for dem!

      Slet
  3. Du har sååååå mange nice ting!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har du ogsååååååååååå!

      Slet
  4. Jeg er især misundelig på din Scabbers! Udover at den er usandsynlig nuttet, så synes jeg også det lyder sjovere, at den ikke indeholder Peter Pettigrew...

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahaha! Ja, ikke?! :D hun er simpelthen så nuser. Til trods for, at jeg får lidt dårlige nerver over, at hun skubber min tryllestav på gulvet....

      Slet