søndag den 5. oktober 2014

Jeg glæder mig til read-a-thon fordi...


Must..read...more..books.

10 kommentarer:

  1. Haha, sådan har jeg det også lidt - er også bagud på min Goodreads.

    Hvornår er det næste read a thon? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er skrækkeligt stressende at være bagud ^^' den 18. oktober - på lørdag! :D

      Slet
  2. Hehehe! Jeg udnytter også muligheden for at få læst en masse - i mit tilfælde en lang række horrorbøger, som er mit tema for denne måned :-)

    Glæder mig!

    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh, det lyder som en spændende udfordring at skulle kaste sig over i 24 timer :D

      Slet
  3. Yay – du skal også være med! :D Jeg glæder mig sådan!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ååårh, det gør jeg virkelig også!

      Slet
  4. I feel you.. Jeg er 10 bøger bagud, men når desværre ikke at være med til read-a-thon. Suuk!

    SvarSlet
    Svar
    1. 10 bøger... puha o.o der kan det der reading goal umuligt være særligt motiverende...

      Slet
  5. Det blir fantastiiiiiiiisk!!!! :D:D:D

    SvarSlet