lørdag den 18. oktober 2014

OMG READ-A-THON (opdateres løbende)

Jeg havde ikke sådan et her indlæg sidst. Det prøver jeg i år. Et indlæg til opdateringer, som af hele mit hjerte håber jeg kan foretage fra min telefon, så jeg ikke skal starte det her monstrum op i tide og utide...

I har allerede set bunken, der er kommet én tilføjelse (Jojo Moyes), men her er den i hvert fald igen:


Jeg er så spændt på, hvor meget jeg når!

Jeg har fået selskab af Michella fra Sort Tale - vi har købt guffeluffe, stearinlys og stablet vores stakke op ved siden af hinanden og er klar til at motivere hinanden i 24 timer. Smukt. Senere kommer Signe fra Anden til højre (ny bogblog i blogland!) og joiner selskabet, så vi er tre til at gejle hinanden op i de sene nattetimer. Det er fantastisk!


Jeg opdaterer løbende på Twitter og Instagram.
Og herunder kommer døgnets blogopdateringer:

14.44
Jeg læser ikke endnu, for jeg blogger. Men jeg går i gang nu og jeg starter med den del af Endgame jeg mangler og jeg er PSYCHED.

15.03
OOOOG udgiv!
OOOOG læs!

19.43
Jeg skulle lige til at skrive en update, men så havde Michella læst sine fire sider færdig, så nu skal vi ryge. Brb.

19.57
Der er frisk kaffe i kopperne, Signe er ankommet og jeg har læst Endgame færdig! En lettelse, må jeg alligevel sige. Var ikke super begejstret ... men nu kan jeg kaste mig over Scott Pilgrim vs. The World og det glæder jeg mig til!

23.40

Scott Pilgrim vs. The World er done og den var skæææææg. Nu er jeg overtræt og har svært ved at samle mig om Game of Thrones (men jeg er nået til et Daenerys-kapitel! HELL YES!)

03.22
Okay, siden sidst har jeg læst cirka 40 sider. Impressive much. Game of Thrones er udmærket, ikke så sindsoprivende nu, hvor jeg har set serien og godt ved, hvad der sker. I virkeligheden skulle jeg nok baaaare ikke have valgt den til at læse klokken lort om natten. Men nu gør jeg den færdig! I can do this. Yes, I can.

11.09
Fuck, hvor faldt jeg i søvn lige omkring klokken 6. Pis. Jeg fik dog læst Game of Thrones færdig, hvilket var det vigtigste med denne read-a-thon. Så det var jo godt! Nu læser jeg Naiv.Super og håber virkelig at jeg kan nå at læse den færdig til klokken 14.

14.31
DONE-JOHN! Jeg har læst 760 sider og læser lige Honeymoon i Paris færdig. Bare for statistikkens skyld. (jeg er kun to bøger bagud på Goodreads nu!)


Fooooooor satan og alt fotocredzz (okay, undtagen gif'en) skal gå til søde Michella Tora!

24 kommentarer:

  1. hahaha, det ser skisme hyggeligt ud. God fornøjelse alle 3, og pas nu på at den kæmpe stak bøger ikke vælter, det kan jo være desideret livsfarligt. Glæder mig til at følge med

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahahaha! Tusind tak - ja, den må stå sikkert, så ingen dør i aften ;)

      Slet
  2. JEG VIL OGSÅ HAVE OSTEHAPS! :( ...
    Men god fornøjelse med læsningen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ostehaps er en lifesafer! Og i lige måde :D

      Slet
  3. Fuck jeg elsker ostehaps :'D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ostehaps <3 det er så vigtigt!

      Slet
  4. Det lyder skide hyggeligt, at I sidder sammen og læser :D Og at I har ostehapsere - misundelig!
    Goood læselyst :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så hyggeligt! :D og i lige måde!

      Slet
  5. Hvor ser det bare hyggeligt ud! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det altså også bare :D selvom mørket falder på og øjnene truer med det samme ^^'

      Slet
  6. Ej, hvorfor tænkte jeg ikke på at købe ostehaps! Men hvor ser det hele hyggeligt og lækkert ud! :)

    God Read-a-Thon!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er aldrig for sent ;) haha. I lige måde!

      Slet
  7. Hvor ser det bare helt vidunderligt hyggeligt ud – og så endda med godt selskab! Nøj hvor må I hygge.

    .. Og så skal jeg virkelig snart få taget mig sammen og få læst Endgame...

    SvarSlet
    Svar
    1. Fremragende selskab :D der er noget helt særligt ved at sidde i stilhed og læse sammen ^^

      Jeg tror den deler vandene - jeg var ikke så begejstret, men kan se at der er flere, der er helt oppe at ringe :)

      Slet
  8. Sikke mange bøger i har i jeres stakke! :o Det er jo helt vildt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Målet er heller ikke at læse dem alle ^^ men så er der noget at vælge imellem! Det er jo pokkers svært at begrænse sig...

      Slet
    2. Haha ja, begrænsninger kan være en bitch

      Fedt at du gennemføre GoT! Det er ellers en tung bog (både fysisk og you know..) ;)

      Slet
  9. DET ER BARE SÅ HYGGELIGT! OSTEHAPSER <3

    SvarSlet
  10. Øv at den ikke var super god, håber den næste læseoplevelse bliver bedre :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nah, det var ikke den store oplevelse. Desværre. Det håber jeg også :D

      Slet
  11. Du kæmper godt! Og lækkert med Game of Thrones. Jeg nåede faktisk også at se første sæson, inden jeg læste den første bog i serien. Normalt ville jeg gøre det omvendt, men i dette tilfælde var jeg nu glad for, at jeg gjorde det. Håber du læser videre i serien :-)

    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
  12. Sådan! Fedt du endelig kom i mål med GoT! :D

    SvarSlet
  13. LIdt sent men flot klart!
    Især at læse kampen om tronen midt om natten!

    SvarSlet