fredag den 17. oktober 2014

Read-a-thon bunke

Jeg har lavet den mest fristende bunke i hele verden!

Her skal det noteres, at jeg virkelig ikke regner med at læse dem alle sammen - det er meget mere en 'jeg tager fra denne bunke, når jeg kommer til at mangle' end en 'den her bunke skal jeg læse'. Sidste gang havde jeg lavet sådan en bunke og endte med nærmest ikke rigtigt at læse noget fra den alligevel, så i år prøver jeg en ny tilgang!



Førsteprioritet er at læse Game of Thrones færdig. Det skal bare være nu. Jeg har gnavet i den i snart et halvt år. Det er simpelthen ikke okay, ikke engang for en lang (og lidt tør) bog.

Dat billedekvalitet ...

Nå, den øverste er en mini-Sherlock-bog fra Rosinante. Det kan man ikke se. Resten skulle være nogenlunde genkendelige - jeg har lidt tegneserier til når bogstaverne begynder at danse på siden, lidt midt-om-natten-Loe og en masse YA. Jeg har en Michella, der joiner showet denne gang, altså en at skiftes til at lave kaffe med og slå i hovedet, når klokken nærmer sig 7. Det kan jeg umuligt gå helt galt i byen med.

Såååå nu måååå det bare gerne blive lørdag!

6 kommentarer:

  1. Det virker som en rigtig god bunke, du har valgt at vælge bøger fra. Det er altid godt med lidt forskelligt at vælge imellem, men uden det bliver for meget, så man overvældes af det, og slet ikke kan finde ud af, hvad man vil læse :)

    SvarSlet
  2. Wauw, god stabel! Der er bestemt en god palet af ret forskellige og interessante bøger :-)

    Og jatak - lørdag NU!

    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
  3. Det er sådan en fin lille Sherlock bog, som Rosinante har udgivet.

    SvarSlet
  4. Fin, fin, FIN stabel! Jeg har helt samme tilgang som dig - det er mere en "shortlist" af bøger jeg laver end en "dem skal jeg læse allesammen"-liste, men så længe vi på dagen får læst en masse godt, så er det jo også ligemeget :)

    Glæder mig til at følge med! Kom så lørdag!

    SvarSlet
  5. Kææææmpe bunke jo! Men herlige titler deri! :D

    SvarSlet
  6. Så fedt at I læser sammen :D

    SvarSlet