torsdag den 2. oktober 2014

SORTSUPEREGO #6 - MERCHANDIIIISE!

Omg. Jeg har lavet min første solovideoblog. Bumbum.



VIS/BESKRIV DIT BOGMERCHANDISE ELLER HVAD DU ØNSKER DIG

JAAAA! Jeg har lidt af det her i videoen - resten kommer i et andet indlæg, når jeg lige har fået det samlet og fotograferet. Jeg fucking elsker merchandise. Elsker, elsker, elsker merchandise. Er bare det jeg har at sige lige nu.

Det er pisse fedt, hvor godt I har taget imod vores lille udfordringsprojekt - jeg er vild med at følge med i, hvordan I klarer den på hashtagget #sortsuperego. Glæde og regnbuer!



6 kommentarer:

  1. Åh, du er sød! Der var lidt Trelawney-vibe over dig, da du sad med brillerne på og snakkede :D

    SvarSlet
    Svar
    1. That must be the highest of compliments! Iiih, altså - tak! :D

      Slet
  2. Sikke dog en fin lille kløpind/dirrigent/tryllestav :) Må da lige komplimentere de super cool boghylder nu jeg er igang :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha. Den er dårlig at bruge som kløpind ... men en fremragende tryllestav, det er det! ;) og tak! Jeg er også bare glad for dem ^^

      Slet
  3. Du er så sød. Og sej. Og MODIG! God video ^^ Og hallo, supermegadope merchandise.

    SvarSlet