onsdag den 15. oktober 2014

SORTSUPEREGO #7 - TOP FEM

Ret trætte, lidt en off-dag rent mentalt. Manglende overskud til at smile til kameraet. Lad os bruge rotterne! De løber ned, udvælger en seddel og det bliver pisse cute ...


Nej, de gør sgu da ej.

Men de giver en masse materiale at klippe i.




LAV EN TOP 5 OVER ÅRETS BØGER

Omg... must think hard.
Så mange gode og så mange tvivlsomme bøger ... måske det er bedst at vente til efter read-a-thon. Brb.

Har du en top fem over årets bøger, som du gerne vil dele? 
Du kan bruge hashtagget #sortsuperego. Det er nice. Det siger jeg bare.

7 kommentarer:

  1. Denne udfordring bliver hård! Kun at udvælge fem bøger er jo virkelig svært! Men jeg vil uden tvivl prøve :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er heldigvis kun positivt :D - jeg er spændt på at se, hvad du vælger ;)

      Slet
  2. Hahaha, det er da den sjoveste video! :D Genialt den måde du drysser papirstykkerne ned over rotterne, og de lige snuser til dem i 2 sekunder og skrider :D
    Indtil videre er jeg ikke hoppet på nogen af jeres udfordringer, fordi jeg ikke rigtig kan tage mig sammen. Men jeg synes det er meget hyggeligt at følge jer (og andre!) :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Simpelthen sådan nogle tarvelige rotter, som slet ikke var med på legen... xD og tak! :D
      Haha. Ærlig snak! Det glæder mig, at du synes det er sjovt at følge med alligevel :D

      Slet
  3. Var fuldt underholdt af jeres lille video kæresten så den også men kigget bare underligt på den. Haha.
    Tror ikke at han forstod idéen i det.

    Men fed udfordring! Som jeg hopper jeg med på. Jeg er spændt på at se, hvad i vil vælge :)

    SvarSlet
  4. Jeg har en top fem.... det må jeg have... tænke tænke.... Det kommer på min blog idag :D

    SvarSlet
  5. God udfordring og super idé med videoen!

    SvarSlet