onsdag den 29. oktober 2014

SORTSUPEREGO #8: Børnebooog!


Bloglovin tror at jeg måske kunne være begejstret for Mit superego - så er jeg da ikke helt ved siden af.

Men...

Det er blevet tid til en ny udfordring fra Sortsuperego-glasset! Og muligvis vores til dato mest useriøse videoblog (der var denundenlynermig meget materiale at klippe i IGEN denne gang. Så var det trods alt lettere med rotter)



LÆS EN BØRNEBOG

Det kan jeg godt lide lyden af! Hvad skal jeg dog kaste mig over? Abdulahs Juveler måske. En Bertram-kla-siker (hold kæft, hvor er jeg træt, når jeg prøver at overføre den slags udtaler til skriftsprog). Eller Hobitten - er det egentlig ikke en børnebog? Nogen siger ja og andre siger nej. Der er i hvert fald mange muligheder og jeg glæder mig allerede!

Som altid, så er det super nice, hvis I vil lege med på hashtagget #sortsuperego. God fornøjelse!

16 kommentarer:

  1. Skøn video at se fra morgenstunden! Og skønt emne! Jeg tror at jeg hopper med i denne omgang. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha! Tak :D hvor dejligt! Glæder mig til at se, hvad du vælger ^^

      Slet
  2. Fed video! Man bliver jo helt glad af den. Jeg har længe haft lyst til at læse Alice i eventyr land. Så det jeg tager udfordringen op og læser en børnebog :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det glæder mig at høre :D og Alice i Eventyrland! Den gad jeg egentlig også godt læse.

      Slet
  3. Den kan ikke være så svært. Jeg læser sådan en hver aften ;) Så er det bare med at huske at vise det

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen, så kunne det jo ikke være lettere :D

      Slet
  4. Jaa, det lyder sjovt. Måske man skulle tage sig sammen og for en gangs skyld læse en anden børnebog en Harry Potter ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvom der absolut intet er galt med at læse Harry Potter <3

      Slet
  5. Svar
    1. Glæder mig til at se, hvad du vælger! ^^

      Slet
  6. Fedt du lige får flashed din Sher-locked kop der.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ved hver en given mulighed ;) haha

      Slet
  7. Virkelig skøn udfordring denne gang! Børnebøger er jo altid fantastisk læsning - jeg er i hvert fald på ingen måder vokset fra dem :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Heller ikke mig ^^ de er så rare til lidt afveksling! :D

      Slet