onsdag den 26. november 2014

SORTSUPEREGO #10 - SÅ SKAL DER LÆÆÆSES!

Det er crazy shit - vi er nået til SORTSUPEREGO VOLUME 10!


I sidste omgang gjaldt det om at vise pæne bøger frem og hvor har det været en fornøjelse, at følge med. Der findes nogen gode sager derude, det må jeg sige. Åh.

Nå. Ny udfordring!



LÆS 200 SIDER PÅ ÉN DAG

Er der nogen, der bemærkede, at kameraet fokuserede på slippen?! 10. gang er lykkens gang. Magic!

Det er en skøn udfordring og jeg tror jeg vil bruge den til at få hul på toeren af Game of Thrones. Som jeg selvfølgelig har købt for fem-seks måneder med brok og klager over, hvor lang den første var, det var bare ikke nok. Jeg vil have mere!

Vi bruger hashtagget #sortsuperego og det kunne være nizzle for the dizzle, hvis I vil være med. God læselyst!

1 kommentar:

  1. Hahahaha, "Vi er 10 år.. mentalt..", men I er så søde! :D

    SvarSlet