fredag den 26. december 2014

IT'S ALIVE!

Ja, jeg overvejede næsten at tage et billede sammen med dagens avis, bare for rigtigt at bevise, at jeg stadig lever - men jeg har ingen avis. Såeh.

Som jeg skriver dette sidder jeg i mit yndlingsspot på sofaen med kvalme efter for mange donuts og savner julemad. Jeg har været på juleferie i to dage hos min mor, hvilket bare har været simpelthen så dyller. Før det har jeg arbejdet, som man nu gør i julen. Fuld drøn på, skal den pakkes ind og vi bytter i et helt år, ja, det er fremragende og skal du have en pose til, osv. Bloggen? Nååå, ja bloggen!

Ja, her er sgu ikke sket så meget. Ville det være synd at sige.


For at samle op - Michella og jeg talte om Sort Superego og besluttede os for at springe den over for 14 dage siden, fordi ingen af os havde nået at læse 200 sider på én dag. Det glemte vi bare lige at informere om herinde. Og så kom jul i vejen. For helvete. Skal vi ikke bare sige, at Sort Superego har haft juleferie? Jeg kan ikke engang huske om vi skriver det i et eller to ord.... og jeg har heller ikke læst de 200 sider endnu. Det er overraskende svært - 100 og 150 sider har jeg nået, men 200.... Puhaaa!
Min pointe er, at vi ikke har glemt det!


Nå ja, og bortset fra det sker der ikke en skid - der sker til gengæld mange ting, der er værd at blogge om, så nu får jeg snart fingeren ud og smider lidt Superego ind i rutinen igen! (hvor er det bare ironisk, at bloggen hedder Superego nu....)

GLÆDELIG JUL!

Min mor strikket mig det niceste tørklæde. hjerte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar