søndag den 28. december 2014

LONDON BABY #1

I efteråret var jeg med min søde muttis i London på Sherlock og Harry Potter sightseeing. Det var fucking dope - min indre fangirl græd af glæde i alle tre dage.

Vores første dag stod i (primært) Sherlocks tegn. Jeg havde genset alle afsnittene og skrevet de locations ned i min London Moleskine journal, som var must-sees og for pokker, hvor vi bare nåede meget! Det var sådan en god dag!

Vi var forbi og hilse på Irene Adler. Hun var ikke hjemme.

Picadilly Circus - ja, vi kunne jo nærmest HØRE introen til Sherlock, da vi kom op fra tuben!

Det var derinde vi alle sammen kom i tvivl om Sherlocks seksualitet i A Study in Pink.

KINGS CROSS!

.... Kings Cross .... vi fik intet billede med vognen. Ingen af os ejede tålmodigheden.

SKT. BARTHOLOMEW HOSPITAL! Det var magisk! Folk havde skrevet 'Sherlock lives' og den slags genialiteter i skidtet på ruderne så langt op de kunne nå og der var adskillige Sherlock fans forbi samtidig med os. Det eneste der manglede var en Sherlock-figur på taget.

Og selfie med Sherlocks selvmordslocation hører sig jo også til.

Millenium Bridge. Ingen dødsgardister, skidtet holdt hele vejen over.

ERMAHGERD!

Man kan ikke se det, men jeg græder af glæde. Og det er mig, der har sat håndtaget skævt. Mycroft måtte have været der for nyligt.

og selfie med Picadilly Circus by night. Vi er fandme gode til de selfier!
Fotocredz til min mor.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar