mandag den 9. februar 2015

Maze ... wtf

Den 6. februar udkom bog nummer to i Maze Runner trilogien på dansk - Maze Runner - Infernoet. Jeg er gået rigtigt gang med den nu og hooolllld nu fest mand.

Ja, til skræk og advarsel, så er der ikke meget saft og kraft i det her indlæg, hvis du ikke har læst Maze Runner. Og heller ikke, hvis du ikke er startet på nummer to endnu (måske, men jeg spoiler nok ad helvedes til). Jeg er nået til side 80, så ingen spoilers derefter!

Men, hvis du falder ind i den målgruppe, så får du til gengæld lige denne lille giffer:


Må den overbevise dig om, at du skal til at i gang. Blinkblink.

Nå, men i hvert fald, så har jeg det så stramt med Infernoet - FOR VI ER JO BACK TO BASICS! Nu troede jeg bare lige, at vi sammen med de andre lysboere havde regnet den ud og nu skulle det nok blive meget nemmere, for nu var de jo sluppet ud af labyrinten og kommet ud til noget, der ligner en civilisation og så er det som om, at Dashner han bare griner bredt og ondskabsfuldt og vender det hele på hovedet ... what! Nu ved vi jo ingenting igen. Jeg har læst en 80 sider og er fuldstændig på bare bund. Jeg sidder bare med åben mund og polypper og læser - for det er jo ikke fordi den er dårlig. Jeg ELSKER det. Det vildeste mindfuck. Jeg håber det fortsætter med at være nice. I hvert fald er den spændende og det er bare så rart.

Og btw. Har I set Honest Trailer til Maze Runner filmen? Iz good.

6 kommentarer:

  1. The Hunger Maze!

    Jeg havde helt glemt at se den. Det er godt, du lige kan minde mig om det :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er verdens næstværste Facebookbruger kun overgået af Marcus :D

      Slet
  2. Åh, Honest Trailers er det BEDSTE! Hvis du ikke har set (hvilket du naturligvis har!) den for Twilight, så.. Ja, så stop med at læs og kom igang :)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er nemlig SÅ GODE! Åh. Jeg har set den fra Twilight, men ... har ikke læst bøgerne eller rigtigt set filmene, så fik ikke så meget ud af den ^^'

      Slet
  3. Lige siden jeg læste 1eren har jeg udelukkende hørt at serien var vildt dårlig resten af vejen. Jeg afsluttede selv bog to forleden og jeg ELSKEDE den hele vejen igennem. 3eren har enkelte fejl i min optik, men jeg gav den alligevel 3 stjerner da jeg afsluttede den forleden, og trods enkelte klagepunkter, så synes jeg at serien lever op til sig selv hele vejen. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, det er jeg glad for at høre - synes også mest der var negativ hvisken i krogene. Glæder mig meget til at finde ud af, hvad hulan det handler om!

      Slet