mandag den 25. maj 2015

JOHN CLEESE

Kunde: Jeg skal bruge John Cleese's bog.
Mig: John Cleese?

Det er fredag eftermiddag og min øjeblikkelige association til John Cleese er Chris Cleave og jeg bliver forvirret

Mig, to et halvt sekund senere: Gud, ja! John Cleese. Ja, hvem pokker er det nu det er?

Sagt med en vis portion sarkasme, mens jeg går ned til hylden og finder bogen.

Kunde: Nå ja, du er sikkert også for ung til at vide, hvem det er.


Mig: He ... he... Skal jeg pakke den ind til en gave for dig?

7 kommentarer:

  1. Aldersdiskrimination ftw! Hvorfor er det altid at bare fordi man er ung, så "kender man ikke" til ret store (ældre) personligheder??
    Oh well, jeg gør det egentlig også overfor den ældre befolkning, for jeg regnede da også med at et ældre ægtepar der skulle have hjælp på biblioteket kendte til Jane Austen og hendes forfatterskab... Nej de havde aldrig hørt om hende Jane AV-Sten.. :'D

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig! Aldersdiskrimination. Det er helt stygt!
      Hahaha. Det må så siges at være den generelle befolkning man kunne forvente ville kende Jane AV-Sten! :D

      Slet
  2. Hehehe!

    Apropos - da jeg så Monty Python's Flying Circus på konstant repeat som teenager, morede jeg mig ind imellem over, at udsendelserne var optaget flere år før, jeg blev født - men de holdt 100% alligevel!


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jo skiide sjovt. Jeg forbeholder mig også retten til at være vild med Halløj på Badehotellet. Også selvom det er fra før jeg blev født.

      Slet
  3. Haha hvor godt! Der er jo heller ikke én under 40, der ved, hvem John Cleese er! ;) :P Jeg har da faktisk overvejet at læse den bog, men jeg ved ikke, om den er noget for mig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Elsker forresten dine gifs :D

      Slet
    2. Nej, præcis - man skal have levet under hans prime years! (som om det ikke stadig er det)
      Jeg kunne faktisk også godt tænke mig at læse den. Kan ikke forestille mig andet end at den er interessant! Og tak :D hæ

      Slet