torsdag den 11. juni 2015

THE NIGHT BELIEVER



Musikvideoen til Mews The Night Believer kom online i dag!

Videoen er lavet i samarbejde med 1000 frengers, som har bidraget med et billede og en lille skønsang og jeg er simpelthen så priviligeret at være én af dem - det var skide sjovt. Vi fik et billede, som et af de ovenstående, der skulle poseres, hvilket btw er pissesvært med et webcam og skulle indspille brøkdele af sangen efterfølgende, hvor jeg nådigt sendte min roomie ud på altanen, så jeg kunne skråle igennem. Dét kan man heldigvis ikke høre blandt de 1000 andre.

Det er en nice sang - giv den en glugger og en lytter!

4 kommentarer:

  1. Evig kærlighed til Mew <3

    Jeg sad altså med helt opspillede øjne, men kunne ikke se dig, måske blinkede jeg :/

    SvarSlet
    Svar
    1. Enig! <3

      Jeg har heller ikke fundet mig... Måske er jeg kasseret. Jeg imiterede det øverste billede.

      Slet
  2. Sejt! Prøvede virkelig at spotte dig, men et lykkedes ikke. Men klippene altså også virkelig hurtigt... jeg kunne selv have været med uden at opdage det ;) virkelig behagelig sang.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ville næsten være lidt creepy :D hvis du ikke vidste det altså. Så skøn sang <3

      Slet