lørdag den 18. juli 2015

TYK LÆSNING

Da jeg læste den første moppedreng i Game of Thrones-serien tog det mig godt et halvt år - bog to, Kongernes Kamp har taget endnu længere tid. Jeg er faktisk ikke sikker på, hvor lang tid, men det er helt galt.

Derfor var det også en stor dag forleden, da jeg officielt kom halvvejs og endda også lidt over halvvejs! OG den er oveni købet begyndt at blive både spændende og dermed også lettere læst, hvilket måske skyldes at jeg læser i den mere jævnligt nu og ikke kun to sider ad gangen, når jeg er ude at ryge. Det er meget klædeligt for fortællingen, at jeg ikke hele tiden har mistet tråden og nu er jeg endelig meget spændt på, hvad der sker med Catelyn, Tyrion, Daenerys, Ayra og alle de andre, til trods for at jeg har set serien og kender den overordnede plotlinje og lidt sidder og venter på alle afstikkerne herfra. Iz good. Selvom den er tyk og besværlig og enormt intimiderende af præcis den årsag.

OG så glæder jeg mig fandme også bare til at læse disse graphic novels - de er simpelthen SÅ flotte.


4 kommentarer:

  1. Jeg kan anbefale at høre dem på lydbog :) det har jeg benyttet mig meget af denne sommer, da jeg pga min hjernerystelse ikke må læse. Som lydbog er de lidt lettere at overkomme og det har lykkes mig at lytte mig igennem 2,5 af de 5 bøger på blot 3 uger! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh, du er faktisk ikke den første jeg får det tip af! Det må betyde, at det lige skal prøves - tak! :D

      Slet
  2. Det er virkelig også nogle lange bøger. Jeg har også hørt, at de skulle være gode som lydbøger.

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt vanvittigt lange! Det tager mange sider, at have så mange karakterer, der skal holdes styr på... lydbøger begynder at virke som at strålende alternativ ^^

      Slet