mandag den 6. juli 2015

UH LALA

I dag kom jeg hjem fra Roskilde Festival med urinstøv over hele kroppen, svedige armhuler og en lidt for stor procentdel solbrændt hud - jeg kan heller ikke afvise, at promillen stadig ligger lidt højere end hvad acceptabelt er i den almindelige verden. Det har været en SKØN uge med lækker musik, fantastiske mennesker og flere bajere (og long island iced teas) end nogensinde før. Jeg ville egentlig have skrevet en update dernedefra med lidt af mine cool stemningsbilleder, men det blev ikke til noget, fordi en eller anden kæmpenar stjal min telefon. Med alle mine billeder. For fanden.

Jeg havde to bøger med derned og jeg læste to sider i én af dem, så lige på den front var det ikke det vildeste. Til gengæld var jeg nede i Roskilde Rising området til det ene af Rosinantes forfatterarrangementer og til højtlæsning hos A Camp of Ice and Fire, så lidt litterært blev det alligevel til ved siden af alt musikken. Årets ventede koncerthøjdepunkt var Mew og årets uventede koncerthøjdepunkt var Paul McCartney, hvor stemningen bare var ud over alle, ja ... forventninger. Så ser man bort fra, at jeg ikke længere har en telefon eller et sygesikringsbevis eller et kort (ARG!), så har det været super nice! Var bare lige det jeg ville sige inden jeg smutter videre til mit egentlige formål med posten her:

Jeg er nemlig også en af dem, der har fået æren af at være blevet nomineret til Mikonomi Award - Dream Away sammen med en ordentlig håndfuld pisse seje bogbloggere og det er jeg sgu glad for! Så synes du bloggen her er lidt nice, så smut endelig ind og stem på den via dette link.

Og husk nu endelig (også) at læse en masse bøger over sommeren. Wooh!

2 kommentarer: