torsdag den 8. oktober 2015

GOODREADS, ÅH GOODREADS

Status på min Goodreads profil er, at den ikke har været brugt siden af april, fordi jeg allerede der, kom scary langt ud i mit læsemål for i år og så magtede jeg det bare ikke rigtigt. Jeg har derfor kørt det sidste halve år HELT UDEN at holde styr på min læsning. Ja, det har været ligeså forfærdeligt og kaotisk, som det lyder ... jeg tror jeg har manglet Goodreads til at huske mig på, hvilke bøger jeg er i gang med, og at jeg ikke bør starte på mere. Har nærmest ikke læst noget færdigt, men har læst de første 10 sider i meget. Dårligt, dårligt, dårligt.

Anyways, Michella ville meget gerne se, hvor langt bagud jeg er i mit læsemål, så jeg loggede ind i dag og besluttede mig for at begynde at bruge mediet igen - uden at opdatere de bøger jeg har læst det sidste halve år, fordi det er skræmmende få og fordi jeg ikke gider at spamme nogen med gamle anmeldelser. Slet ikke, fordi jeg ikke kan huske hvilke bøger jeg har læst. Men Michella skal naturligvis ikke være den eneste, der får glæde af at se min dovenskab på tryk, så her er den:



39 bøger, piece of fucking cake.

Nej, jeg tror bare jeg giver op på det der læsemål og ser om jeg gider, at sætte et til næste år. Unødigt stress er ikke godt for sjælen.

Min profil kan findes her og jeg glæder mig til at følge med i jeres alle sammens læsning derinde!

6 kommentarer:

  1. Ahahaha, du er så fucking grineren :DD

    SvarSlet
  2. Woah, tror nu også jeg havde valgt at se igennem fingrene med min challenge... :P

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør kun en lillebitte smule ondt i mit ego </3

      Slet
  3. Jeg er fem bøger bagud - mit mål er 50. På en måde virker det overskueligt, men på den anden side, så føles det lidt, som om jeg hele tiden skvatter i mine snørebånd og derfor altid er en anelse bagud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Og det er lidt træls at føle sig bagud på hyggelæsning :(

      Slet