tirsdag den 3. november 2015

DEN OM IDA DER SPILDTE EN FEMMER PÅ FACEBOOK

Okay, hvis jeg nu helt selv skal sige det, så synes jeg denundenlynermig, at mit sidste indlæg om anmeldelser var et pisse godt indlæg. For satan, jeg var stolt af det indlæg - der var ord på og alt muligt! Ord og holdninger, og jeg skal komme efter dig. Ikke ret meget fagligt indhold, bevares. Men det var dog et rigtigt blogindlæg med et minimalt antal gifs. Go me!

Af samme grund havde jeg glædet mig herremeget til at offentliggøre det på Facebook - jeg forestillede mig nok noget i retning med, at de efter det indlæg ville opfinde en teknologi, der gjorde det muligt at sætte gif-anmeldelser bag på bøger (jaja, det er ikke Mit Superego efter Freuds teorier ...) og falde i svime og alt det der. Eller jeg havde i hvert fald glædet mig til at få nogle likes. Jeg kan altså virkelig godt lide at få likes...


Og der skete bare ikke en brumbasse. Totalt skuffende. Det var jo dødt nærmest allerede inden jeg lagde det op.
Men så var det, at jeg fik den ge-ni-ale idé, at jeg jo kunne KØBE mig til lidt kærlighed! Nemt, frem med dankortet og Facebooks mindstepris er en femmer, det vælter min økonomi ikke af.

And then I played the waiting game.

The very long waiting game.

Ej, det passer ikke. Min mor likede det.

Jeg fik faktisk i alt fem likes, så det var lige præcis en peng pr. like. Som sagt, kan jeg virkelig godt lide likes, så det generer mig egentlig ikke så meget, jeg er pisse glad for alle fem likes.

Jeg havde måske bare håbet på en lidt større effekt af sådan at booste et opslag på Facebook. Jeg havde virkelig forestillet mig oceaner af views og likes og hele moletjavsen (på indersiden tænkes der ikke småt), så det var lidt et antiklimaks... og derfor tænkte jeg, at jeg lige ville skrive her, så I andre kan få glæde af min erfaring:

Præcis ligesom med Dødsregalierne og Genopstandelsesstenen, så skal man altså bare lade de døde forblive døde. Mit opslag var dødt. Der var ingen grund til magisk at forsøge at genoplive det, for der var ingen fucking sjæl tilbage i det lort alligevel. Totalt tomt og kedeligt og ikke mere spræl af lidt kunstigt åndedræt. Øv.


På den lyse side er jeg blevet en livserfaring rigere og hvem kan i virkeligheden gøre sådan en op i penge og likes?

3 kommentarer:

  1. Hahahahaha åh. Du er så sød og sjov :')

    SvarSlet
  2. Haha - tak for et fedt indlæg! 😄
    Åh, hvor jeg kender følelsen af at blive skuffet over manglende respons, når man ellers lige har forfattet noget virkelig genialt! Men takket være dit indlæg vil jeg undlade at forsøge mig med at booste mine skriverier på Facebook! Tak igen 😊

    /Merete - www.snacksized.dk

    SvarSlet