torsdag den 3. marts 2016

CURRENTLY READING IRVING LYKKE

Fooooor satan, et lækkert billedlys jeg lige ramte! Så skal der blogges!


Mysteriernes Allé ankom som læseeksemplar til mig i dag, og jeg er EKSTATISK. Det er så formidabelt, at fordybe mig i den kære John Irving igen. En selvforkælelse jeg gør mig for lidt i.


Bogen udkommer (på dansk) på mandag den 7. marts, og hvis du ikke allerede har haft gang i hans forfatterskab, kan jeg med alt varme i verden anbefale ham.

"Der kommer et øjeblik i ethvert liv, hvor man er nødt til at slippe med hænderne - med begge hænder."

4 kommentarer:

  1. Er der en Irvingbog du kan anbefale at starte med, hvis man nu skulle vove sig ud i noget han har skrevet?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håbede sådan nogle ville spørge! Hæ. Jeg anbefaler Verden ifølge Garp som 'startbog' - den har alle Irvings elementer, og er lidt nemmere læst end de andre :) er min personlige erfaring. Fantastisk roman!

      Slet
    2. Tak, den vil jeg skrive på min læseliste så!

      Slet
  2. Spændende. Glæder mig til at høre hvad du siger til den. Må snart igang med en Irving-bog igen.

    SvarSlet