torsdag den 31. marts 2016

NYT JOB + VLOG




I går havde jeg sidste dag på mit arbejde i Arnold Busck Espergærde, i dag har jeg fri og travlt med at rydde op i mit liv og gøre klar til, at jeg starter hos Bog & idé i Søborg i morgen! Nyt job, ny udfordring, ny ... epoke lyder fandme pretentiøst, den tager vi.


Og fordi jeg har fået et nyt job, har Michella fra Sort Tale været en sand skattebamse og strikket den bedste gave sammen til mig - så bedste, at jeg ikke kan nøjes med at uploade den i et meget opstillet billede til Instagram (som Michella måtte tage for mig). Jeg må også lige må snakke om den til et kamera. Mit kamera. Mit webcam... ja, og det er lidt længere end det nok måske burde, jeg er bare så excited.

8 kommentarer:

  1. Tillykke med det nye arbejde!

    SvarSlet
  2. Tillykke med det nye arbejde! Jeg er spændt på at høre, om der er stor forskel på at arbejde i de to kæder - hvis du altså vil komme ind på det i en af de fremtidige posts her på bloggen :-)


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! :D jeg har overvejet at skrive et, men der er ikke så meget forskel... Det er mest på de interne systemer, og det er ikke så festligt ^^'

      Slet
  3. Tillykke med det nye arbejde! Sådan noget er altid rart! :D
    Og high five til Michella for den ultimative hej-du-har-fået-nyt-job-tillykke-gave!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Og ja, den fortjener i høj grad en high-five :D

      Slet
  4. Tillykke med dit arbejde og sikke en fin og betænksom pakke! :D <3

    SvarSlet