søndag den 8. maj 2016

GAME OF THRONES - THE HALL OF FACES

Lige nu og til og med tirsdag er udstillingen Hall of Faces gratis tilgængelig i Øksnehallen på Halmtorvet, og det kunne jeg fandme ikke gå glip af, så jeg gik (hele vejen i strålende, lækkert solskin) derind med min supernørdede kæreste under armen. Det var fedt! Bare dekorationerne udenfor gav et sug i maven, og indenfor var stemningen komplet med musik, dæmpet belysning og kæmpebannere med forskellige Game of Thrones facts udover selvfølgelig hele den væg, der rummede Hall of Faces, og hvor man kunne få sit eget ansigt op blandt castet. De havde også Jerntronen at blive fotograferet sammen med, til dem der gad at stå i kø for sådan et billede og Needle, til dem der gad at stå i kø for sådan et billede. Det gad vi ikke rigtigt ... så vi nøjedes med at kigge, og få et lille sneakpeak på mandagens episode i flammerne i det lille bitte rum, man måtte gå ind i, hvis man pænt afleverede sin mobiltelefon i kassen udenfor.

Udstillingen rummede ikke helt vildt meget, men det var gratis og det var fedt at være derinde, så jeg vil helt sikkert anbefale enhver Game of Thrones entusiast til at kigge forbi. Man får også en gratis ballon.


4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det er cool shit at bo i KBH, undtagen når HP festival indtager Odense...

      Slet
  2. Åh, jeg ville så gerne have set det, men desværre kunne det ikke lade sig gøre i denne omgang.

    Og så ELSKER jeg, at man fik en ballon!

    SvarSlet
    Svar
    1. Øv, hvor ærgerligt! Man kan jo håbe der kommer noget lignende igen :D

      Den var med helium. Det var en fest!

      Slet