mandag den 14. november 2016

3 typer på Bogforum, der skal have slag med en våd udgave af Texas Longhorn

Jeg brugte min weekend på BogForum og selvfølgelig var det super fedt, men det skriver alle andre jo om, så lad mig endelig være den, der lukker sur ud - det er min yndlingsbeskæftigelse.


3 typer på BogForum, der skal have slag med en våd udgave af Texas Longhorn.
I prioriteret rækkefølge fra værst til ALLER værst:

3. Dem der stopper op midt i det hele og snakker.
Obviously. Dem kender vi alle sammen. Dem man uforvarende kommer til at gå ind i eller skubbe til, fordi man for fanden ikke kunne regne ud at de ville stoppe lige der. Men der var jo nogen de kendte. Så kan man pænt blive stående og være med på en lytter, når de taler om deres bridgeklub, forældremøder eller fucking NV aflevering, indtil en ny åbning viser sig, og kan man tage fem små skridt, før det samme lort sker igen.

2. Dem der springer over i køen.
Der var en ældre dame der skamløst sprang mig over i køen til Jens Blendstrups signering. Som jeg vel at mærke stod aller forrest i. Jeg er heldigvis kun voldeligt anlagt på indersiden, men der slår Slagterkoner og Bagerenker denundenlynermig også hårdt.


De to ovennævnte gælder naturligvis ikke kun på BogForum. Det er generelt rædselsfuld opførsel.

Den sidste har jeg til gengæld kun oplevet til BogForum, og den kvalificerer til nogle seriøse hug med tunge bøger eller våde bogmagasiner eller hvad pokker man nu lige har ved hånden ude i Bella Centeret.

1. Dem der bliver siddende på sin plads, selvom de ikke har planer om at se det næste arrangement, blot for at rejse sig fem minutter før, når man selv har fundet en plads på en række længere nede.
Må jeres røv klø og jeres arme være for korte, så I heller aldrig nogensinde kan nå småkagerne igen, fucking narhoveder.
Har du set et arrangement, der var godt og som fortjener diskussion med dine ledsagere? Pisse fedt! Flyt din røv og gør det andet sted, så næste hold kan komme til!

Har jeg glemt nogen på listen?

7 kommentarer:

  1. Tilslutter mig helt klart nummer 1 😈

    Fedt indlæg!

    SvarSlet
  2. AHAHAHAHA! Du er så fucking genius.

    SvarSlet
  3. Skønt indlæg! :D Hader de der typer! Og så er der også de der ældre damer med kufferter, som kører ens fødder over, fordi de ikke ser sig for - stop! :D

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare rigtigt! Selvom jeg ikke i år deltog i BogForum, så er type 1 alligevel at finde ALLE steder!

    SvarSlet